duminică, 1 aprilie 2012

pacaleli

titlul...de noaptea ce a trecut...dar din pacate de actualitate..Incep sa ma enervez...eu..aia care iti trebuie multa munca si rabdare de vrei sa ma scoti din pepeni..

Astept un semn de viata de aproximativ o ora jumatate...si nimic....Sau goala in fata laptopului..machiata parfumata..dichisita cu toate mirodeniile pamantului...si pe el il doare fix in varful pulii....Poate o sa ma sune in putinul timp ce i-a ramas...o sa merg..pentru ca sunt o lady si eu stiu ce inseamna respectul si cuvantul dat, dar nu o sa mai vada veci apoi...in veci vecilor amin...Prea tare m-a suparat..prea tare...Sa incep oare sa simt ceva pentru el???eu???dar nu am voie sa fac acest lucru, nu ma reprezinta, nu e barbatul demn de mine si nici eu femeia pentru el..31 de minute...si apoi imi inchid telefoanele si poarta sufletului...si tot...Cred ca o sa ma si mut de aici de unde stau...Da are o scuza, as putea eu spune, insa inima mea...de femeie imi spune cu totul altceva...nu-l condamn...nu-l judec...nu am dreptul...dar poate macar sa anunte..nu crezi????

azi nu..te rog eu nu....

2 comentarii:

  1. maine poate facem cum zici tu...
    chiar ieri am fost la un concert de'al lui :P

    Si pana la urma ai primit vre-un semn?

    RăspundețiȘtergere
  2. primeam si cand scriam aceste lucruri si ma enervam pe mine ca imi pasa de el....insa...tehnologia asta..:|...

    RăspundețiȘtergere