miercuri, 4 aprilie 2012

actiuni

da..un cuvat frumos si interesant! Urasc sa ma iubeasca lumea!!Ce am eu asa special ca sa ma iubeasca???Urasc sa se indragosteasca de mine!!si totusi..de ce o fac???Tragi-comic mi s-a parut in momentul in care am vazut ca isi pierde capul...efectiv..uita de el..Acelasi zambet enervant de dulce si de sincer reuseste din nou sa ma scoata din sarite!!Poftim mesaj "esti a amea acuma, de azi inainte vei mirosi a mine, ca sa nu uiti a cui esti, si sa stie si altii"....oare el a uitat pe ce lume traieste????ca o pizda tot o pizda ramane???Da, ma fut  cu el cum nu am mai facut-o cu nimeni pe lumea asta, insa ma comport chiar la fel ca si cu toti ceilalti barbati ce ma inconjoara..poate chiar un pic mai urat!!I-am dat voie sa intre in viata mea, i-am dat voie sa ma cunoasca, dar cu limite drept e, insa nu-i pot da voie sa se indragosteasca!!!!!!!Ceea ce fac eu nu e demn de un om ca el!!Nu poate iubi o femeie ca mine!!Is spatele tuturor lucrurilor ce la fac, se afla o tipologie, sau un amalgam de tipologii: in familie sunt fetita perfecta, mereu premianta, ce stie vorbi frumos, pentru prieteni un adevarat prieten, pentru cunostinte sunt mereu fata aia cu zambetul pe buze, iar pentru el sunt asa cum sunt eu de obicei, fara nici o cenzura (mai putin cu detalii despre ceea ce fac eu noaptea)..El nu intreaba, eu nu povestesc si vice versa!!relatia perfecta!! dar care mie la momentul actual nu imi trebuie, pentru ca ma incurca!!

Niciodata nu m-a vazut ca aseara!!Rochia mea sclipitoare si nesimtit de scurta ii facea cu ochiul!!!Tocurile de 15 cm, imi lungeau si mai mult picioarele, iar parul lung, negru, lasat pe spate imi arcuia fiecare miscare!! Dansam cu el pentru el..el tragandu-mi rochita cate un pic peste fund..Imi sopteste la ureche ca acum intelege ceea ce spuneau prietenii lui si anume ca ii termin numai dansand!!!Imi las trupul in mainile lui, acestea masurandu-mi fiecare milimetru din corp!!La un momendat imi atinge fundul pe sub rochita, care e rece, si ma prinde se pizdam eu ii iau mana si i-o bag pe sub chilot soptindu-i la ureche ca daca stiam ca ne intalnim nici nu imi mai luam chiloti pe mine!!Imi saruta cu o sete nebuna urechea, si cu mana ma apasa pe ritmul muzicii pe clitoris..Ma las purtata de muzica..la un momendat impingandul mana mai adanc..Ii simt respiratia cum ii creste, si in momentul in care imi bagaun deget in vagin gem de placere sa urechea lui...II simt pula cum se incoarda in spatele meu, insa nu ma opresc pana nu savurez fiecare miscare a lui!!Cei din jurul nostru se uita doar cat de provocator dansam...de vad doar de la spate...Ce viata dom'le!!!!

Am avut parte cred ca de cea mai buna partida din viata mea...cu toate ca la varsta lui nu intelege ideea ca un barbat trebuie sa futa o femeie,,,si aia sa nu aibe drept la replica!!!dar sa zicem ca a mers...cu toate ca dimineata a fost si mai buna...Imi place cum mi-o pune, dar ma mir ca nu fac nimic sa imi placa mie!!!!si asa tremura de placere numai cand ma simte...d'apoi sa mai si fac ceva....

ieri i-am trimis un mesaj ca vreau sa ma futa..si atat, fara cuvinte, sau alte cele!!!A venit, m-a luat..s-a socat ca nu aveam ciorapi pe mine, sau cel putin colanti...dar nu a zis nimic!!!Am ajuns, am urcat in camera..mi-a desfacut pardesiul...si soc...pentru el...eram goala..si nimic mai mult...M-a futut fara intr-adevar nici un cuvant..si cand am terminat i-am zis multumesc!!!si atat!!!M-a adus acasa, eu mi-am vazut de ale mele...si apoi el de ale lui.....

Mi-a zis o prietena ca eu sunt deja nebuna..si nu trebuie sa mai fac nimic sa innebunesc mai mult!!!!oare asa sa fie???Asta sa fie actiunea vietii mele????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu