luni, 2 aprilie 2012

zambete...:D

Mi-am inceput ziua cu zambete!! Ma uit la el, si e tot un zambet!!Imi face cafeaua si-mi spune ca e fericit!!! Dumnezeule...oare ce fac eu cu el..???? Nu vreau sa se indragosteasca, nu e normal asa! dar ii place!! Adora femeia perversa din mine, adorma miscarile mele, imi adora pielea fina....Mi-a sarutat continuu degetelul accidentat si ma amuza cum imi pune in farfurie sa mananc si e tot cu zambetul pe buze..si nu e un zambet fals..e zambetul acela cand intr-adevar esti fericit!! Glumeste, radem impreuna, ma amuza...dar nu are voie sa imi fie drag!! L-am rugat sa fie el, sa nu incerce sa impresioneze, sa nu fie fals, si, e ciudat ce vad!!!Imi devine din ce in ce mai familiar!! Nu-l includ in planurile mele, dar imi zambeste strengaresc, cu ochii sclipitori si miseleste, ca nu am scapare!!!!  Oare????Oare stie cu cine sta de vorba?? M-am deschis in fata lui, dar ca unui prieten!! Ne-am trasat limite si ne-am promis sa ni le respectam!!! da...sigur ca da...oare cand o sa ma vad facand asta???Chiar daca eu nu am mai fost fericita de multa vreme...inca mai stiu sa recunosc scilipirea in ochii unui om intr-adevar fericit..dar oare e bine ce fac??? eu nu investesc suflet..nu investesc nimic...doar o bucata de pizda..si mi-i frica..deoarece il vad ce vrea, il simt ce vrea, si printre zambete s-a mai scapat si mi-a spus-o....Dar vorba unei tipe...noi suntem doar amintiri in mintile lor...amintiri frumoase...Noi gandim cu mintea, futem cu mintea, simtim cu mintea...fara reprosuri, fara regrete, fara intrebari, fara suflet...si asta e fericirea noastra;)

Stateam azi...cat faceam dus..si ma gandeam ca altii platesc bine pt o pizda ca a mea..si nici macar nu ajung sa o vada...si el....el e...EL..e din placere..din orgoliu sa imi demonstrez ceva??nu stiu...si zambetul asta ma omoara...Niciodata de cand il stiu nu l-am vazut asa fericit!!!De cele mai multe ori pleca trantind usa, si lasand mirosul lui in asternuturile mele...Si acum???ce s-a schimbat????Ce vreau???

Sunt suma unor contradictii....si din ce in ce mai multe intrebari..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu