vineri, 20 aprilie 2012

nebunie =))

deci...sa-ti futi doua..in ea de noapte =)) in ea de viata..!!!! O inundatie cat cuprinde de 20 cm:)), pisi catarat pe mobila, vecinii innebuniti, iar eu foarte fericita..=))) foarte vesela si foarte..cum nu am fost niciodata in viata mea!!!! Dupa cate ore de strans apa din apartament:D stau in pat si imi desfasor in minte tot ceea ce s-a intamplat noaptea asta..ca pula...fix pula!!! telefon pierdut, farduri pierdute, bani ramasi in geanata:D...urmarita de x5, recuperat telefon, ajunsa cu chiu cu vai acasa:))) dar pe picioarele mele si fara ajutor!!!si si pe tocuri:))) moldovencele astea's nebune:))) nu am baut in viata mea atat de mult!!!! dar dupa o cafea foarte scurta si foarte tare...si foarte amara incep sa imi revin:D...Cretinel m-a dezamagit rau de tot si s-a dus de la sufletul meu de tot:))) nu ca ar fi fost in mod special!!! Cel mai rau imi pare de telefonul ce l-am pierdut, adica nu neaparat de telefon ci de contacte si de mesaje:)) i-am scris, insa nu mai stiu ce i-am scris si asta ma roade:)), plus ca inainte ii trimisesem ceva mesaje asa la sentiment:;))) cat sa vada pe ce lume traieste!!! Inca mai am aburi de alcohhhhooooo in mine..in sange..in rspiratie...si nu mi se anunta o zi usoara:))) Trebuie sa chem pe cineva sa imi schimbe parchetul in casa, sa imi varuiasca, si de asemenea la vecina:D..de sub mine:P...si in plus...trebuie sa imi revin si sa fiu o lady pe diseara ca ne prezentam la coktail:)))...foarte eleganta si foarte "legal" pe tocurile nesimtit de inalte si la fel de elegante:)..Inca nu am hotarat cu ce sa ma imbrac..dar poate ca am vreme:P sa ma hotarasc..:P  Ar trebui sa mananc ceva..insa nu pot..nu stiu de ce...fix pula nu stiu de ce=)))...Asa m-as fute la momentul de fata...ioi..:))) date-n gatu matii:)))...ma bucur macar ca mi-am facut programare la coafor:)) si la machiaj, pentru ca in starea in care sunt nici o sansa sa ma spoiesc frumos:))...sunt facuta de asa natura...sa te fut in gura...;) 


sa ai o zi de 10000 de ori mai minunata ca a mea;))

4 comentarii: