duminică, 22 aprilie 2012

perfect

intr-adevar totul e perfect astazi...noroc de urechi ca imi tin zambetul in frau...altfel..nu stiu ce m-as fi facut...
O replica buna: "ia mana de la gura, daca vrei sa te mariti!!"..sunt nebuna astazi..totul mi-a iesit asa cum am vrut, si o sa fie si mai bine!!!! As putea sa afirm ca sunt fericita, dar as minti, si nu vreau pentru ca sunt prea bine dispusa!!!! Trupul imi zambeste, dar sufletul isi aminteste de una...alta, in ochii mintii mi se deruleaza imagini inexplicabile in cuvinte, dar stii ce-i cel mai important??? ca nu se vede nimic..;)!!! I-am zis la unu aseara ca el a vazut din mine numai PIZDA..si nimic mai mult..;)))...cu toate ca ma cunoste de mai bine de un an de zile!!!si mi-a placut reactia lui...M-am futut cu el pentru simplu fapt ca mi-a placut, i nenorocitul a indraznit sa imi lase bani..iti poti imagina????fara sa ii cer...si inca ce bani..Si i-am trimis cu prima ocazie, pentru ca pe mine nu ma cumperi asa usor!!! Sufletul e suflet...nu e de vanzare...pentru nici un banut din lumea asta...Si da..sufletul meu are nevoie sa mai adorma in niste brate putenice, fara nici o grija, doar sa se bucure de caldura altui suflet (chiar daca nu sunt pereche)...si cum as putea eu sa-i iau banii??? De pe altii...nici nu iti poti imagina..ce usor imi e..dar el...el nu..pentru ca e special pentru sufletul meu trist..si ii multumesc de fiecare data!!!! Banii ce mi i-a lasat ii faceam cam in 4-5 zile, deci erau ceva...dar bani....bani are toata lumea..inclusiv eu...si uneori iti trebuie altceva in afara de gunoaie de hartii!!!!insa stima, sentiment, si placere....mai greu


Important e ca zambesc...cu toata gurita mea...si cu toti dintisorii mei albi..;) si perfecti..;)


Viata e un test..;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu