luni, 16 aprilie 2012

dezamagire

Si inca una foarte mare!!Domnul perfectiune, e doar o perfectiune intruchipata de el, o perfectiune dorita!! Mereu am mers pe pricncipiul "ce tie nu-ti place, altuia nu-i face", si el m-a dezamagit la capitolul acesta!!! Daca eu mi-am permis sa ma intalnesc cu el cu o pereche de pantaloni (no name), patati de acuarele...si el comentand un pic..ca sunt imbracata in sac..si murdar pe deasupra, el are tricoul decolorat si patat si cu mici gaurele in el... Iar in momentul in care mi-am luat pantalonii de trening ultimul model de la adidas...vai ce frumosi sunt pantalonii!! Cata ipocrizie si cat snobism... De ce e lumea asta asa curva si asa anapoda???? Il atrag pentru ca eu nu ma ascund dupa deget cand musc din prajitura si imi cade zahar pe mine, ci fac haz de necaz, si-l pun sa linga:P....sau daca m-am murdarit un pic...data fiind situatia, ii spun ca spala masina..aia de spalat!!! El am vazut zilele astea cat am stat cu el ca e un ipocrit!!! Pretinde lucruri pe care daca ajungi sa il cunosti vezi ca sunt numai de fatada!!! Imi zice ca nu-s genul lui de femeie, chiar deloc, insa il innebunesc...nu stiu ce ii fac...fizic, pshihic, intelectual!!! Cine ne vede impreuna ramane socat!!! Si asta se intampla din mai multe motive: ii raspund la orice provocare lanseaza, si fara nici o lipsa de modestie sau rusine!!! Am batut pariu (pe care stiam ca o sa-l pierd) pe un masaj....si imi sopteste la ureche...ca el vrea si finalizare..si eu nu m-am putut abtine sa intreb asa de fata cu toata familia lui daca orala sau manuala?:))...Ceilalti nu s-au prins si nu s-au crizat foarte tare, numai au zambit asa pe sub mustati...in gandul lor dorindu-si si ei asa ceva!!! Astazi m-am suparat pe el!! A vorbit cu cineva, cred cu o femeie...nu ca m-ar interesa foarte mult, insa era foarte vesel dupa, chiar mult prea vesel!!! si asta mi-a dat de gandit...Nu ca as avea dreptul sa ma supar, nici nu vreau, insa am preferat sa ma retrag, lucru care o sa il fac pana la capat!!! Asa e cel mai bine!! Poate astazi va fi ultima noapte petrecuta impreuna!!!sau ceea ce a trecut???? nu stiu o sa vad...cert e ca de maine nu mai vreau sa-l vad in aceeasi calitate in care ne-am vazut pana acum!!! Si am gresit ca am lasat lumea sa ne vada impreuna!! si am gresit ca am lasat familia sa ne vada impreuna!! Nu am facut bine deloc!!! Vrea sa ma cunoasca!! Fix pula!!! Fix pula si doar atat!!! In viata asta de rahat ne facem si mai de rahat uneori!!! I-am dat ocazia sa profite, profita din plin din cte observ, dar pana aici!!! chiar pana aici pentru ca nu mai vreau!!! sa se hotarasca!!! Daca pana acum nu am comentat, nu mi-a pasat, nu stiu de ce astazi m-a durut...chiar nu stiu de ce..si nu e normal..Am zis fara sentimente, fara suflet, insa el ma obliga sa pun suflet!!! dar astazi...in momentul in care i-am vazut zambetul prostesc..(si fara sa-i cunosc motivul..cred ca asta m-a durut mai tare)..ceva m-am facut sa ma schimb!!! Ramanem la sex si doar sex!!!!! Nimic mai mult!! eu nu mai vreau mai mult!! Cel putin pana imi reglez eu lucrurile...sex si atat!!!!!
Si sex....e sex...imi place, insa de ce nu pot fi eu in pat cu el????de ce e pizda din mine prezenta, insa eu nu???Ma gandeam aseara ca el e perfeciunea mea...de ce nu pot fi libera cu el????de ce nu-l pot simti si trup si suflet???de ce ma tot gandesc si nu ma las purtata de val???? o pula...tot o pula ramane...Imi place cum il simt, ma excita maxim, insa orgasmul intarzie sa apara...si intarzie cam mult, e totusi atata timp...si nimic.....sa fie oare ceva in neregula cu mine???? Tot corpul meu reactioneaza la atingerea lui, la rasuflarea lui, tremur de placere cand ii simt limba adanc in vaginul meu...pentru minute in sir....si totusi orgasmul nu e..se lasa asteptat!!! Prima data cand am avut orgasm...stiu ca a fost la multa vreme dupa prima partida de sex...si a fost ceva de genu': "asta chiar e altceva"...pana atunci eram excitata maxim..si aia credeam ca e orgasmul...si ajungeam intr-un punct mai intens...care dura...dura si iar dura....si aia era "orgasmul meu"..pana cand intr-o noapte....cand dupa jumatate de ora de sex salbatic...ajung intr-un prag de excitare maxima...tremur toata....ma incalzesc maxim...si ma opresc...inclestandu-mi mainile in picioarele lui, ramanand fixa...el incercand sa se miste, fiecare mica atingere eliberandu-mi un maxim de placere inexplicabila in cuvinte, dar care nu se mai termina...si dura..si dura...si iar dura....asa....un 5 minute interminabil de placute si de intense, iar in momentul in care s-a terminat m-a izbucnit un ras prostesc pe care nu reuseam nicicum sa mi-l opresc....Tipul a ramas socat...de la rasul meu i-a si "murit"...si nu am mai avut ce face cu el....Din acel moment am stiut ca eu sunt genul de femeie care imi place sexul intr-adevar...actul in sine...si daca cineva reuseste sa imi "dea" un orgasm...acel exemplar trebuie tinut bine..;)...Imi place sa-i simt pula tare in mine...sa ma loveasca violent de palcut, imi place sa-i simt transpiratia pe mine, si pielea calda, rasuflarea puternica, bratele puternice care ma strang cu simt de raspundere!!!! Imi place cum se termina, si cum ma fute cand vrea sa se termine, cum geme de palcere, cum ma cuprinde in brate si ma imobilizeaza, si intra iar si iar si iar, rasuflandu-mi in ureche, crescandu-i ritmul cardiac, excitandu-ma maxim...ma face sa fiu un alt om in acele momente......Imi place...

dar oare dezamagirea sa primeze in fata placerii????stiu ca a plecat de jos cand si-a facut fiecare leut, si fiecare e muncit nu e luat de'a gata (lucru pt care il apreciez), dar de ce oare snobismul e atat de mare???? De ce ii e rusine sa recunoasca ceea ce e!!!!De ce vrea sa para un alt om!!!II iese de minune, insa ma repet, daca ajungi sa il cunosti si altfel esti dezamagit....in cazul meu..dezamagita!!!!Poate ca nu m-au interesat niciodata banii???dumnezeu stie....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu