vineri, 30 martie 2012

ambient...

Da....muzica ambientala ma face sa zambesc...cu toate ca nu am motiv....
Dar vezi tu cum e viata asta...atata vreme cat l-am vrut...nu l-am putut avea..iar .acum ca i-am dat ignore....se pare ca baiatul s-a indragostit:)))...dumnezeule..ce fac si eu cu ei...creed ac sunt nebuna...Dupa cum am mai zis...asa o gura pocita am...;)...Astazi cand am vorbit cu el...mi s-a parut foarte atasat....foarte...gingas...foarte indragostit...ciudat..ca eu nu am simtit nimic ..:P

da...mi-am luat niste injuraturi bune de la sefu...ca de ce beau la lucru...ca rad fetele de mine...ca ma doare pe mine in cea mai mare pula ce zic fetele de mine...Macar de m-ar interesa lucrul acesta...si macar de m-as face de ras...dar nu reusesc...oricat m-as  chinui..:))...dar in mintea lui de 2 lei...de "peste" de 2 lei...ce sa-i ceri...si la curvele ce ma inconjoara..ce sa cer mai multe....Auzi la el..texte..."tu aia cu facultate...am pretentii la tine.."...cata vrajeala ieftina si de la taraba din piata..:))...Si am baut numa in ciuda sa-i fac:)))...si am si facut bani...in ciuda faptului ca nu ma lasa sa fac de alea grele...ca le iau clientii la gagici...Ai de pula lui ca traieste depe urma noastra si e un jeg de om....incfepe sa imi fie scarba de el...dar ma roade tare mult curiozitatea care "fufe" l-a alertat....hmmm...ca toate ma iubesc de numa pe aici..:P...ce sa-i faci..;)...numa ca dragoste cu sila nu se poate:P..


Si duminica se pare ca am program...secsi:))...asa...de revenire din vacanta....o sa fie rupt de somn....si de oboseala de pe drum...dar noh...pan la urma si in patul meu se poate dormi...;)....ma gandeam sa ii fac ceva dragut...dar cred ca o sa zic pas...sau poate o sa fiu finuta si o sa gatesc ceva..;)...vad eu ce....vedem...pana atunci mai e cale lunga.... Am si un examen de dat..:d...vad eu cum il intorc pe prof....poate ii soptesc incet si suav la ureche.."intoarce-te"...=)))

Am si glume in program, in dimineata asta se pare..=)))

Da scriu aici si ma amuz tot eu...si poate si altii:))...insa imi place ca asa nu mai pierd foile de hartie....si nu mai consum pix..(urasc sa scriu cu pixul)....Si nu mi le mai gaseste careva si incepe sa le citeasca....da e viata mea...asternuta pe o coala alba...asa simpla cum e ea...si complicata cand vreau eu sa fie...Sunt ciudata...sunt femeie..:))...sau o asa-zisa femeie:P

daca ar fi dupa mine as scrie vasnic pe aici...sau cel putin cand as avea aceasta "jucarie" deschisa..pentru ca mai nou nici nu o mai deschid....si toata lumea ma da disparuta....La telefon nimic..la ochi nimeni nu ma vede...la scoala foarte rar....ehe....ce viata...:))) ca...pula..:)))

ata ete...;)...Radeam astazi ca m-am imbracat dragut....si nu stiu ce aveam de eram cu zambetul pana la urechi....si domnul frustrat ma intreba..."de ce cand ies cu el nu ma imbrac sa intoarca toata lumea capu???"...daca ar sti el...de fapt am incercat sa ii explic...nu stiu insa daca a ainteles ideea....Sa ma duc acasa cu unul ce l-am agatat printr-un club...care logic m-a "ales" pentru hainele de pe mine, sau pentru felul cum dansez, sau cum arat...nu este idealul meu in viata...vreau ca omul cand se trezeste dimineata langa mine...(ala care merita)...sa isi aduca aminte noaptea minunata ce tocmai a trecut...si din pacate categoria de oameni ce o atrag cand ies pe strada aranjata..lasa foarte mult de dorit...Nu am nevoie de banii lor...nu ma imbrac pt banii lor...pt a le face lor placere...pt a fi placuta ochiului lor...ci ma imbrac pur si simplu ca imi place mie...si ca ma simt eu bine...Da imi place sa atrag...imi place sa provoc...insa aceste lucruri mi-au adus si mare suferinta...Din cauza hainelor si a atitudinii dezinvolte am ajuns sa imi stric relatiile cu profesorii...si nu mai vreau..efectiv nu mai vreau...Si chiar si asa...cand imi iau un blug pe mine si o geaca simpla...si asa am o gramada de necazuri...habar nu am ce le fac...da sunt frumoasa...si????asta cu ce ii incanta????barbati de toate varstele si categoriile sociale intoc capu' dupa mine...si????cu ce ma incalzeste pe mine????Ma duc la sala...in trening....nemachiata..(cu un "crater" iesit in frunte), tenesi....si toti stau in limba cand ma aplec......de ce??????scrie pe mine ca-s buna de futut???sau ca ma fut bine????caci pana la urma la asta se rezuma tot...un futai nenorocit...Insa....nimeni nu stie cat de mult imi place sa fac dragoste...cat de mult imi place sa simt omul de langa mine...cat de mult imi place sa il fac sa se simta bine in acele clipe...si cat de bine ma simt eu cu el in acele momente...ca vreau sa-l gust...ca vreau sa-l mangaii..ca vreau sa-mi pun capul incet pe pieptul lui...ca vreau sa ma pierd in bratele lui...ca vreau...ca-l vreau...si-l las sa vada lucrul acesta....sau cer prea mult????sau poate sunt eu absurda....ori...nu am intalnit persoana potrivita...:|...si asta este o posibilitate...

As scrie la nesfarsit despre lucrul acesta....mi-e dor....

Ador sa dorm dezbracata....ador sa umblu dezbracata....ador sa fiu femeia perfecta...vesnic dichisita...si fara nici un cusur....ador sa fiu eu..pentru ca aceste lucruri ma reprezinta....dar....vreau sa fiu fi aceea draguta..care mananca in pijama in fata laptopului, sau care merge la un gratar pe malul apei...sau la o iesire cu cortul....in natura..vesnic tanara...;)..Tind sa cred ca sunt o femeie complexa....si completa...Stiu pe lumea asta exista oameni ce nu ma suporta ...asa e si normal..(pizde de obicei..;))...insa cred ca sunt tot ceea ce isi poate dori un barbat in viata lui...sunt sarea si piperul....sunt picatura dulce amaruie ce da gust.....sunt......sunt doar eu....si atat.....


dar oare asa e?????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu