sâmbătă, 14 aprilie 2012

reprosuri??

Viata este asa cum vrem noi sa fie: mai grea, mai usora, mai frumoasa, mai roz, verde sau orice alta culoare iti doresti! a mea..e cenusie imbracata in albastru..da in albastru! Sunt trista, sunt in acelasi timp si fericita! Cu el, da cu el incepe sa devina din ce in ce mai ciudat! Incepe sa imi reproseze ca nu-i dau nici un semn de viata, ca nu ii raspund la mesaje sau al telefon, insa de fiecare data cand il vad inima imi zambeste!! Sentimente ciudate!! Daca pana acum ma interesa sa-i fac un pic pe plac, acum nu stiu de ce nici nu ma mai stresez daca ma suna, sau daca mai e interesat, insa in momentul in care il vad ceva se schimba, si apoi totul se schimba, pentru ca vreau sa plec de langa el, chiar daca imi place!! Ce mecanism ciudat de protectie mi-am creat???Zilele trecute ne-am vazut, i-am zis ca am doar 2 ore, ne-am bucurat, i-am recunoscut ca nu pot avea orgasm cu el, sau cel putin nu ma pot manifesta liber, si dupa, m-am imbracat si l-am rugat sa ma duca acasa!! El insista sa mergem sa mancam, si apoi sa mergem acasa la el..dar nu!! prioritatile mele s-au schimbat!! Ma amuza ca imi arata de fiecare data analizele (pe care i le-am cerut), si foarte actuale! insa eu nu i-am aratat niciodata nimic palpabil, eu doar m-am plans..Sper sa nu puna suflet ca nu e loc!! Chair nu e!! Eu sunt ceea ce sunt, fac ceea ce fac, si inca un pic de vreme tot asa o sa fie, si nu cred ca are rost sa il duc cu zaharelul!!Si in plus, daca il las sa se apropie de mine incep sa tin la el, si deocamdata nu stiu pe ce fagas o sa o iau in viata, pentru a-mi permite sa-llas langa mine!! Simt ca-l fac sa sufere, cu toate ca nu e ceea ce imi doresc, insa eu cu ce-s de vina?? da stiu imi place sa ma fut cu el!!!Si lui ii place la fel de mult, si e mai normal sa ramana doar o relatie pur sexuala!!!Am invatat sa nu-l intreb de sanatate, sau ce program are, sau cu cine a vorbit, sau tot felul de intrebari de astea fara rost!!Pentru ce sa-l fac sa se ataseze??? merita?? el ca barbat da merita!! ca suflet..si mai mult merita!! insa nu merit eu un astfel de barbat langa mine, pentru ca mie nu ii place sa fiu o femeie intretinuta!!! imi place enorm sa ma conduca barbatul, si sa fiu mereu la nivelul lui din toate punctele de vedere, deoarece pentru mine, barbatul care e acolo in sufletul meu e foarte special!! stiu i-am zis ca foarte departe de ceea ce inseamna barbatul potrivit pentru mine, si se tot streseaza pe tema asta, fiind foarte curios ce inseamana acea perfectiune pe care o caut!!! Dar daca ar sti el ca e aproape barbatul perfect, insa la momentul de fata imi este frica deoarece eu nu ma ridic la nievlul perfectiunii pe care mi-o doresc si o am langa mine!!!! Si asa ca prefer doar sexual, pentru ca e barbatul dorit de toata lumea, si care m-a ales pe mine!!!! dupa atatea luni am iesit public (la insistentele lui, si favorismentele mele), si m-a amuzat teribil ca plecau femeile de la masa unde eram pe capete in momentul in care au vazut ca m-a sarutat!! am gresit ca m-am afisat asa public cu el, pentru ca la renumele lui nu e normal sa-l judece lumea din prisma femeii ce o tine de mana!! e trist lucrul acesta si e si mai trist pentru mine deoarece nu pot scrie aici toate detaliile..:(((...si da Roxi, eu sunt...


Fetele astea, prietene, sau mai bine zis cunostinte false, oameni cu masti purtate urat!!! masti care devin din ce in ce mai uzate!!! M-am saturat!!!!

2 comentarii: