miercuri, 18 aprilie 2012

sunt

Am fost, sunt si voi fi mereu o doamna si voi lasa intotdeauna loc de buna ziua, pentru ca asa am fost invatata de la parintii mei!!! Dupa o cearta mai mult sau mai putina prin mesaje, l-am vazut, din nou un pic dezamagita de el si de figurile lui.."draga mea ai uitat in ce masina te urci?? in a cui adica???" Auzi la el...ca trebuie sa-l sarut..nu e multumit cu un pupic pe obraz... Sunt foarte suparata pe el...de..chiar foarte suparata! Nu stiu daca o sa-mi treaca repede, sau mai incet, insa am renuntat..pentru ca e mai bine asa! Il vad ca vrea altceva, vrea o relatie insa nici nu stie cum sa o zica, vrea sa il ghicesc si sa-l simt!!! Il simt insa de fiecare data cand intinde coarda ii tai elanul!!Oare ce am patit cu barbatul asta??Eu nu pun suflet de felul meu, nu vreau in general, dar cu el de la a fi o doamna, trec la alte chestii si imi place...asta e culmea!!! M-am  hotarat..nu o sa ii mai dau niciodata ocazia sa comenteze vis-a-vi de nici un lucru..in ceea ce priveste atitudinea, in ceea ce priveste imbracamintea, stilul de exprimare!!! O sa vada o alta fata de a mea pe care nu a avut niciodata ocazia sa o cunoasca (poate doar sa vada pasaje)..As incefca totusi sa il las pe el sa ma caute, sa nu il mai caut eu..sa nu mai insist eu...din cauza bunului meu simt..

fii atent aici..
Je veux de l'amour, de la joie, de la bonne humeur
Ce n'est pas votre argent qui fera mon bonheur
Moi je veux crever la main sur le coeur
Allons ensemble, découvrir ma liberté
Bienvenue dans ma réalité

Niste versuri foarte frumoase si o melodie de milioane, care cel putin pe mine ma reprezinta in fiecare silaba, in fiecare litera..

Insa el tot nu imi iese din minte!!! Nu am voie sa ma indragostesc!! Si totusi daca sunt dezamagita de el, cum poate sa imi placa totusi atat de mult????Mi-i drag mi-i foarte drag!!! si nu mi-e rusine sa recunosc lucrul acesta, chiar nu mi-i rusine!!!Am renuntat la ideea de a nu mai vrea sa ma afisez cu el in locuri publice...cum a zis el..ar trebui sa ma  bucur pt ca o sa ma vorbeasca lumea de bine..;)..deci imi imbunatatesc asa-zisa imagine!!!(si eu care imi faceam grija pt el)

Eu nu-s ipocrita (asa cand sunt eu cu mine)..si nu imi place sa fiu altceva decat ceea ce sunt, nu vreau sa pzez in alta persoana, mai buna, mai exigenta, mai atenta...asta sunt: imi place sa mananc uneori cu mana, imi place sa dorm goala, sau in tricouri largi si lungi, nu ma supar daca mi s-a urcat pisica in brate si mi-a lasat cateva fire de par, mai ies pe strada uneori cu parul prins aiurea, sau nemachiata, insa asta nu inseamna ca in momentul in care am iesit la o cina la un restaurant nu stiu manca un peste numai cu furculita si cutitul, si ca imbracamintea imi este fara cusur, o coafura perfecta si un machiaj impecabil!! Aici e frumusetea vietii ca putem fi ceea ce dorim sa fim!!!!oricand, oriunde, numai sa nu ne fie noua rusine cu noi, si sa fim constienti de valoarea noastra;) si de ceea ce suntem noi!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu