sâmbătă, 28 aprilie 2012

tristete..

cu toate ca e superb afara, eu nu pot sa zambesc, oricat de mult mi-as dori!! e dupa masa si eu nici macar nu mi-am tras draperiile negre de la geam!!! nu am motiv sa zambesc..nu stiu!! a fost ziua mamei mele si eu nici macar nu am avut bunul simt sa ii trimit nici un mesaj..cum pot fi asa de rea???asa de insensibila??? Dar se pare ca insensibila nu sunt, pentru ca ma gandesc la lucrul acesta!! Mi-i dor de omul ce am fost odata!!! mi-e rusine de ceea ce am devenit!! chiar mi-e rusine!!! Am renuntat la el (chiar daca am zis lucrul acesta de multe ori pana acum, de data asta e final) O sa imi schimb inclusiv numerele de telefon. tocmai sa nu mai am tendinta ca sa-l sun!! Nu are rost.. Pentru el as fi fost dispusa sa ma schimb, adica sa redevin ceea ce eram, si sa las departe ceea ce fac..insa se pare ca nu e el lozul cel castigator!! nu e el cel care ma merita langa el..cu toate ca imi place enorm de mult..cu toate ca e pe gulstul meu...dar NU!!! si trebuie sa imi revin repede!!! Pentru ca pierd bani, pierd oameni, pierd sufletul din mine!!!! Cat de inchisa eram pana acum in mine, palma ce am primit-o m-a facut sa imi blochez definitiv drumul catre sufletul meu...nimic nu intra..nimic nu iese!!!! Nu o sa-l mai las sa intre cu bocancii plini de noroi in sufletul meu, insa o sa il lovesc unde si mai ales cand il va durea mai tare!!!! Intr-un final trebuie sa fac ceva cu viata mea..si o sa fac..Trebuie sa las atitudinea asta la o parte...si cand zic asta ma refer la urma de suflet ce e in mine si ii pasa...Ma duc...fustita scurta, parul aranjat, machiajul discret, zambetul pe buze...si redevin femeia aia nefututa la "icre" de nimeni.....






V-am pupat...

Nu am creier nu am valoare...nu-s desteapta..insa nu am nevoie de prieteni noi....Pot sa schimb tot in viata cand ma ia flama.....Ma duc pana in panzele albe sa-mi fac damblaua...;)


3 comentarii:

  1. Oricum tu ca fata treci mai usor peste(poate putin la inceput e greu) , el o sa vrea sa se intoarca 100% , CA ASA IS BAIETI :)

    RăspundețiȘtergere
  2. hehehe, am spus doar adevarul , si tu esti o draguta :*

    RăspundețiȘtergere