miercuri, 14 martie 2012

refuz..sa cred...

E...8...imediat 9....dupa 24 de ore nedormite....astazi trebuie sa afisez un zambet cat mai calm...si mai real....Am invata sa zambesc chiar daca sufletul imi plange...dar...care suflet???? Ce a mai ramas din el....a mai ramas ceva....???Sunt trista...nu vreau...Negarea asta continua a conditiei umane ma scoate din sarite....asta sunt si gata....
Uneori imi este frica de mine...mi-e frica de usurinta cu care manipulez lumea in jurul meu, cu zambetul meu fals si gesturile devenite deja rutina...mi-e mila ca reusesc sa fac din orice om ce vreau cu el...mi-e frica...si chiar nu-i un sentiment placut...
Poze...da poze....drept e ca nu-s oarecare poze...insa noh...nimeni niciodata n u o sa inteleaga ce-i in sufleul unei femei ce pozeaza...de fapt in spatele unei imagini....M-am saturat de mine si de zambetul meu fals...de foarte buna mea dispozitie mereu...de glumele mele...de lejeritatea vorbelor...de sociabilitatea de care dau dovada....nu mai stiu ce sunt..:|....stiu insa ce eram....si habar nu am ce voi fi....

Astazi da...refuz sa cred ca barbatul asta nu nutreste nimic pentru mine....refuz sa cred ca nu se intreaba ce e cu mine...refuz sa cred ca a trecut peste....Il iubesc????nicidecum...e doar un barbat de care m-am atasat...de ce???nu stiu...E idealul multor femei..(frumos, cu bani, destept si mai ales stie sa se comporte extraordinar cu o femeie)...si totusi eu nu simt ceva mai mult pentru el.....dar totusi imi place....si-mi place pentru ca m-a invatat sa vreau mai mult de la mine..de la viata....sau oare m-am atasat de el pentru ceea ce sunt cand sunt cu el???Doamne...ca nu imi mai iese din minte....I-am scris...nu stiu de ce...nu imi raspunde...si nici nu o sa-mi raspunda...curand cel putin....Dar nu-l mai vreau....

Refuz sa cred ca a uitat partidele interminabile de sex si show-urilece i le-am facut...noptile petrecute impreuna cu cate 9 ore de calitate, vin rosu...si sushi...Aproape tot ce isi putea dori de la o femeie....dar de la o femeie care nu l-a rugat niciodata sa ramana....de la o femeie ce nu i-a cerut niciodata socoteala pentru ceea ce face...de la o femeie ce tine la el pt ceea ce este el....nu pt banii lui...pentru jeguri de hartii...

Si acum imi mai privesc cicatricile de pe spate...sau ma mai ating din cand in cand din greseala...si-mi fuge gandul la noaptea aceea cand amundoi am iesit sifonati...eu cu rani pe spate....el cu pielea rupta pana la sange...Nu pot sa cred ca imi place sa-l simt....refuz sa cred......

Si totusi..in acelasi timp un alt barbat...mult mai frumos fizic si la caracter...bani la fel...imi pune lumea la picioare...iar eu nu imi fac timp sa vorbesc cu el....si fiecare gest de-al lui ma enerveaza.....

Vedeti cum suntem noi femeile...daca-i avem...nu-s buni...daca nu-i avem nu-i bine...Cred ca cea mai ciudata fiinta de pe planeta asta este femeia....si sufletul ei.....asa-i????


"cand sunt buna....sunt foarte buna...dar cand sunt o scorpie...atunci sunt PERFECTA"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu