sâmbătă, 17 martie 2012

astazi....

astazi...acum...am venit "la lucru'"..omul care ma iubeste fiind la o sedinta...nu stiu pe unde prin tara....din nou aceeasi fututa seara...aceeasi fututta noapte...si aceiasi fututi oameni..:|..e trist...insa zambetul trebuie sa imi fie mereu pe buze...;)..iar zambesc..pt ca asa trebuie...chiar nu mai stiu de cand nu am facut-o din tot sufletul..:|...mi-i dor de ceea ce eram o datat..demult..:|...mi-e dor de copilarie...de momentele in acre nu aveam nici o grija...si mai ales...can nimic nu ma ranea..:|...Acum simt privirile rautacioase ale fetelor in momentul in care primesc ceva ciubuc..cu toate ca eu niciodata nu m-am laudat cu cati bani fac pe ciubuc...si chiar nu imi place sa fac lucrul acesta..:|..Cand am chef de lucru...fac bani de le uit numarul..:|...insa sunt si seri cand efectiv nu am chef...:|...si si asa fac bani..:))...ironia sortii..drept e..?Fututul meu de corp aproape perfect, privirea jucausa...si mai ales atitudinea fac tot..:|..m-am saturat ca lumea sa ama ia numai la ideea ca arat cum arat..insa zilele trecute am aptit o chestie foarte interesanta...Nu aveam chef de lucru...insa era musai sa ies la client...si intr-un grupa de 3 clienti...eram 6 fete...dintre care eu fara cel mai mult chef..si nu ma feream sa o arat....si numai pe mine ma vroiau...:|...insa...la sfarsit..am facut un ciubuc generos...Ce fututa-i viata asta ca se invarte in jurul banilor:((...in jurul unor hartii murdare..De multe ori ajung acasa si efectiv arunc banii...ca nu pot...:|..efectiv nu pot...nu mai pot....imi este greata de bani..:((...nu stiu...mi-i scarba de ei...efectiv....:P....Eu am o vorba..."banii veniti pe pula...tot pe pula  se duc.."..Cel putin pt mine...este adevarata....am ajuns la nivelul in care nu ma mai intereseaza numarul lor...nu ma mai intereseaza valoarea lor...Nu imi place nici puterea ce ti-o dau banii astia..:((...

Mi-i dor de gingasia copilului din mine...mi-i dor sa ies cu fetele la "un cico"..fara sa ma rosesc atunci cand ma intalnesc cu un client(ca doar nu-i orasul lu' tata sa fiu numai eu in el)...si fetele sa ma intrebe ce am patit...iar eu sa gasesc o scuza penibila..:|...Mi-i dor sa am si eu putina rusine vis a vi de nuditate....sa ma rosesc atunci cand un barbat pune mana pe mine...sa zambesc...sau sa imi fluture "ceva" prin stomac in momentul in care imi place si mie un barbat...da...se mai intampla...sa am fluturasi...asa pt inceput...insa nu dureaza mult pana il fac al meu....si apoi....nu-mi mai trebuie veci..:|...insa noh...

De barbatul asta...da imi place...imi place cum mi-o pune....cu toate ca nu pot ajunge pe culmile placerii cu el...el fiind frustrat de asta...insa...el imi tot  zice.."asta mica a ta..e facuta pt mine"...pana cand astazi...cand stateam si ma gandeam al el....mi-a nazarit mie.."ca si a lui e facuta pt mine"...drept e ca e barbatul alaturi de care m-am simtit implinita..si pe masura mea...e ciudat...Si de ceva vreme nu l-am mai vazut...insa am tot vb prin mesaje...sau pe celebrul messenger...si imi lipseste...chiar mi-i dor de el...sau mi-i dor de felul in care fac sex cu el...de cum il simt...Doamne....ca iar ma apuca damblalele...stiu ca nu are cum sa fie veci nimic intre noi 2 mai mult decat sex...insa o data tot il mai prind eu....si o sa vada ce-i aia placere maxima....la o femeie...:p..chiar daca o sa exagerez un pic..;)...Si astazi...cand eram cu cel e ma iubeste...am putut urca pe cea mai inalta culme...doar gandindu-ma le el....si a fost destul de bine......

Si astazi am fost la el acasa...ciudat nu?:P...i-am tratat pisica..asa un pic...dar m-am asigurat sa nu fie acasa prima data...:|...parca nu doream sa-l vad langa mine..sau cel putin in acceasi casa cu mine...adica noh...in acelasi apartament...

Oare inseamna mai mult pt mine...mai mult decat imi pot eu imagina????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu