miercuri, 14 martie 2012

toate au un inceput

si da....tarziu in noapte..plina de ganduri..care mai de care....am inceput sa-mi astern...pe vastul internet...viata mea...sublima mea viata...care e din ce in ce mai ciudata....

Mereu aud fraze de genu': "esti o femeie frumoasa..poti sa ai tot ce iti doresti!"...dar oare asa este???frumusetea este cel mai important lucru pe planeta aceasta???Oare cata lume stie ce se ascunde in spatele unui chip frumos...in spatele unei siluete dupa care multi tanjesc....si multe o invidiaza....in spatele unui zambet perfect si a unor ochi mari si negri negri....?!?!?!...Ce-si doreste un astfel de suflet???Oare ce inseamna toate acestea pentru sufletul respectiv: tristete sau bucurie?satisfactie sau neimplinire?dorinta sau placere??

O femeie frumoasa..niciodata nu o sa aibe ceea ce-si doreste!!!!....da...are bani....are barbati frumosi, influenta, respect, recunoastere, .are "prieteni", are TOT ceea ce multe/multi isi doresc..dar e fericita??? oare ce inseamna fericirea pentru o astfel de persoana??

Prea multe intrebari..prea putine raspunsuri.....

Starea mea de spirit la ora actuala...e greu de descris in cuvinte...Mii de sentimente ma inconjoara, milioane de ganduri...miliarde de dorinte...si totusi greu de gasit un inceput..o ordine....Iubesc..urasc...ma bucur. respir....fumez pasiv..(mult prea mult)...simt, ma simt tradata dar iubita in acelasi timp, vreau dar nu vreau nimic, doresc si sunt dorita...si totusi...uneori ma intreb oare care este rolul meu pe acest pamant????sunt vie..dar de ce???de ce oamenii importanti din viata mea nu vor sa fie langa mine iar pt cei care ma iubesc...(din tot sufletul lor)...nutresc doar mila???? Sunt eu ciudata??? sau sunt doar eu????


"cand sunt buna..sunt foarte buna...dar cand sunt o scorpie..atunci sunt PERFECTA!!"

Un comentariu:

  1. excelent final. Ai un like de la mine. Si bun venit pe aici! Un alt suflet care merita atent analizat :* te pup

    RăspundețiȘtergere