miercuri, 28 martie 2012

olimpiada

Muzica...vin...ulei....puli...pizde care mai de care..Urmarim ce e frumos...atitudine si post...;)...Sunt socant de fericita astazi..:d...ciudat nu-i asa???dar se pare ca vinul acesta ma bine dispune din ce in ce mai mult:d...Am hotarat...nu mai beau vin rosu...trec pe alb...:D....barbatii...fix pula...servus la toata lumea..ca nu mai amnevoie de niciunul in viata mea...poate asa din cand in cand...doar de futut...Ignore..;)...Dintisorii mei sunt perfecti de albi...corpul meu e chiar perfect...parul lung mi se intinde gingas pe spate....guritza imi zambeste strengaresc..;)...deci sunt bestiala..;)..cea mai buna...si nimeni nu are ce comenta..;)...Asa maxim o sa primesaca toata lumea...

Ma doare ca am devenit asa indiferenta la tot...zi de zi toata lumea ma complementeaza si ma vrea in preajma lui.../lor...pot sa am orice-mi doreste inimioara....la orice ora din zi si din noapte..;)...insa de acum am hotarat ca ceea ce vreau cel mai mult este sa fiu fericita...Da am examene...dar le scot eu la un capat si pe ele..intr-un final....numai asa in ciuda sa le fac la fututii aia  de mosorogi ce le trebuie pizda si lor cred ca nici nu li se mai scoala...maxim am zis...vorba iubitei mele(care btw...e o nefututta...si o ipocrita..;))Gata....o alta persoana este la "microfon"...

Despre frustratul meu....nu mi-l mai trebuie..nu stiu de ce...zilele astea m-am gandit eu mai bine...nici macar de futut..:))...nu stiu de ce nu-l mai vreau...poate pt simplu fapt ca m-am saturat...da...m-am saturat..Nu a aparut nimeni si nimic la orizont...insa mnu imi mai trebuie...chiar nu stiu de ce...si-s fericita...M-am suparat un picut pe el ca nu mi-a dat nici un semn astazi...(poate pt ca ieri nu i-am raspuns deloc la telefon????:P)...dar..nevermind...cand ii trebuie o pizda buna...stie unde sa sune..;)..Oare m-a speriat faptul ca vroia o relatie...sau cel putin sa incercam sa avem o relatie???Nu stiu...si nici macar nu vreau sa stiu..;)...ce am in cap la momentul de fata este doar ca vreau sa fiu fericita..;)...si sa zambesc si iar sa fiu fericita..;)....

Cu paharul de vin langa mine...si cu sufletul impacat...sunt fericita..:d....cred ca cea mai fericita femeie din lume...oare sunt un pic bauta..si aberez???sau??chiar sunt fericita??cine stie?!?!?!oricum eu ma bucur de starea ce o am la momentul de fata..;) si incerc sa profit din ce in ce mai mult de ea..;)...pt ca nu am mai simtit-o de multa vreme..;)...

Incet incet gandurile mi se aseaza...sau cel putin eu asa cred...ince incet imi revin...si cred ca micicle schimbari ce le-am facut in viata mea isi fac efectul..;)...Sunt bronzalici..;)...sunt fericita..;)...:D...cea mai fericita...am mai zis ...motivul...nu-l stiu...insa incerc sa profit la maximum.:d

Da sunt la lucru si acum...si in seara asta...bani....banii..o porstie inventata de oameni...am multumesc lui dumnezeu....si o sa am din ce in ce mai multi...si stau sa ma intreb...oare ce-o sa fac cu ei???...hai ca am glume in program...nu-i asa???99% din omanei se plang ca nu au bani...si eu ma intreb oare ce sa fac cu ei:))) drept e....da am un dram de nebunie in mine...recunosc...si nu mi-e rusine de mine..cu mine...

Astazi sunt imbracata foare dragut..;)...tocurile mele sunt extraordinar de mari...de inalte..corsetul alb contrasteaza foarte bine cu pielea mea neagra..iar pantalonasii scurti negri..imi pun in valoare fundul lucrat...:P....si ferm..;)...Pielea fina...si fara nici un firicel de alta natura...sau vre-un semn....face gingas cu ochiul tuturor...;)...Stiu multi ma doresc...unii se amagesc ca ma au....daf foarte putini ma au intr-adevar..;)


va pup...pt ca azi vreau sa uit de mine..;)

2 comentarii: