sâmbătă, 30 iunie 2012

intrebari fara raspuns - greseli


Scriu aici…pentru ca mi-i  frica sa nu-I scriu lui!!! Am gresit…am gresit enorm..insa nu m-am putut abtine deloc…si pana la urma tot eu am ramas cea sifonata rau….Si regret enorm de mult faptul ca l-am ranit..atat fizic cat si sufleteste…Asa curva pot fi uneori..asa stiu sa lovesc acolo unde doare cel mai tare…si in foarte putina vreme (futa-ma pula) reusesc sa manipulez oamenii din jurul meu…si mi-e frica de mine!!! Mi-e frica de ce am devenit!!! Cum am putut sa-l lovesc atat de tare..pe omul care imi face inima sa-mi  tresalte numai la auzul vocii lui…????Am devenit foarte nebuna…si nu e bine deloc…Gasisem in sfarsit omul pentru care eram in stare sa renunt la multe…gasisem omul ce imi zambea dimineata la micul dejun….gasisem omul care indifferent cat de trista eram stia sa imi readuca zambetul pe buze si in suflet…omul care se bucura de prezenta mea….si tot era un zambet….si…care atat de mandru si de puternic se simtea in prezenta mea…mai ales in public….si..eu ce-am facut??i-am dat cu piciorul…

2 comentarii: