vineri, 1 iunie 2012

..deci...

Nu am rezistat...nicicum....
Ce a fost mai straniu..cand ne-am vazut....ca ma strangea puternic in brate...iar mie nu-mi venea sa imi scot nici macar bluzita de pe mine....Insa asa cum l-am futut ieri....o sa tina minte muuuuuulta vreme....3 ore nu a avut nimic de comentat...din care 2 numai m-am bucurat de madularul lui mare si puternic...Innebunea cand simteam ca-i vine si ma opream...2 ore in care nu am repetat nici macat o data aceeasi miscare...i-am aratat ce inseamna un oral ca la carte...i-am dat voie sa vada cat de mult imi place..sa-l gust...si apoi sa-l simt.....Cand l-am simtit in mine..parca ma completa...eram innsetata dupa el...mi-am luat din el cat mi-a trebuit...si orgasmul fulminant nu a intarziat sa apara...insa s-a lasat cu vanatai....Si dupa...un dus rapid...si "hai sa mergem ca ma grabesc"(din partea mea)....toata fiind un zambet......

Ajunsa acasa...mi-am luat rochitica alba...si tocurile nesimtite...si....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu