luni, 18 iunie 2012

doar..

recitind ce am scris..asa printre randuri..un gust amar m-a cuprins.. E trist ca am ajuns asa..si e si mai trist ca-mi place!!!! Vreau altceva totusi....si totusi...ceea ce se intampla nu e bine...Incepe sa  sa fie altfel..incepe sa arate ca-i pasa, ma pierd intr-un fel de relatie..si nu vreau asta!!!! Sunt eu..si totusi nu sunt eu!!! Sunt eu plina de minciuni, insa sunt tot eu copilul ala gingas...zambitor,sensibil...si totusi...sunt ceea ce sunt!!!!! Nu pot sa-l las....dar nici nu ma pot lasa...Cineva a zis odata "Camasa e mai aproape de trup"...asa ca extrapoland...trebuie sa-mi fie mie bine...chiar daca pe el o sa-l fac sa sufere!!! Nu asta mi-a fost intentia...insa vad ca-i place...din ce in ce mai mult...Perfectiunea lui intruchipata..devine din ce in ce mai putin perfecta pentru mine...si totusi ma face sa ma simt femeie in preajma lui.....ma face sa ma simt iubita..ma face sa ma simt importanta....O sa fie dezamagit in momentul in care o sa-l las..pentru ca va veni si momentul alcela... Ma supara....ma supara chiar rau uneori..insa la mine nu tine mult...asta e diferenta!!! Mi-am facut programul in asa fel incat sa ii fac loc si lui (si nu stiu daca am facut bine)...dar el ma vrea aproape non stop langa el.....Ce complicata devine viata mea...asa dintr-o data!!! Mi-a fi foarte greu sa o descos mai apoi...si mi-a fi foarte greu sa dau o explicatie...plauzibila apoi!!!! Nu ca m-ar interesa pe mine prea mult acest lucru...si ca as da eu explicatii cuiva...insa tipul chiar e un om fain..intr-adevar!!!! Un picut avid dupa bani...recunosc!!!! insa...noh...cine stie!!!! Poate imi ies mie pasentele asa cum vreau....si o sa fie foarte bine..;)....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu