vineri, 22 iunie 2012

dimineata

cu gusta amar...:| Pe zi ce trece devin din ce in ce mai trista..si nu inteleg de ce..??? Zambesc...degeaba se pare..insa din pacate in ochi mi se citeste tristetea...:|..da ochii oglinda sufletului....Nu am putut rezolva nimic in dimineata asta..doar faptul ac m-am dichisit un picut..:D...in rest...gustul devine din ce in ce mai amar...chiar daca periuta de dinti este foarte des folosita...:|

Cum Dumnezeu se face ca intotodeauna cand vreau ceva cu ardoare nu pot sa am????Cum se face ca mii de barbati ma vor...insa cand mi se pune pata pe cate unu'...nu reusesc nicicum sa-i captez atentia...??? da sunt si eu dificila la capitolul asta...insa niciodata nu mi-am putut explica fenomenul....si ma doare ca nu gasesc nici o explicatie.....dar poate e mai bine asa....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu